Aldığınız her ürün, üretici firmasının garantisi altındadır.


Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, sipariş numarınızıda içeren bir dilekçe veya iade formu ile iade ediniz.

5.CAYMA HAKKI;

6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere ilişkin Yönetmelik hükümleri uyarınca;

5.1. Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (Ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Tüketici istenilen ölçü, renk gibi değişkenler seçilerek sipariş üzerine üretilen ürünlerde ürün ayıplı, kusurlu veya hasarlı değilse bu cayma hakkını kullanamaz. 

5.2.Cayma bildirimini iletisim@leonled.com.tr adresine yazılı olarak gerçekleştirebilir. Bununla beraber alıcı, sözleşmenin kurulması ile ürünün teslimine kadar geçen süre içerisinde de aynı şartlarla sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin yazılı olması gerekmekte olup bu bildirimin yapıldığının ispatı tüketiciye aittir.  

5.3.Alıcı’nın cayma hakkını kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslinin Satıcı’ya iadesi zorunludur.  

5.4. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde, 6502 Sayılı yasa ile Mesafeli sözleşmelere ilişkin yönetmelik hükümleri geçerlidir. Buna göre;Tek sipariş konusu olup da ayrı ayrı teslim edilen ürünlerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. Bir kişinin son malı teslim aldığı gün, birden fazla parçadan oluşan ürünlerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. Bir kişinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.  

5.5.Tüketicinin cayma hakkını kullanamayacağı haller ise şöyledir;Tüketicinin istek veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler, malın tesliminden sonra ambalaj, bant mühür paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulmuş olunan ürünler,abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlardan sayılan ürünlerdir.  

5.6.Tüketicinin Cayma hakkını kullanması ve bu bildirimi satıcıya yapması durumunda bu bildirimin kendisine yazılı olarak ulaştığı tarihten itibaren satıcı 3 iş günü içerisinde ürün için alınan ve masraflar da dahil olmak üzere tüm bedelleri geri iade etmekle yükümlüdür.  

5.7.Tüketicinin cayma süresi içerisinde ürünü iade etmesiyle birlikte ancak ürünün işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı taktirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu olmayacaktır. Bununla beraber ürünün doğal kullanımına aykırı, kullanma talimatlarına uygun davranılmaması sebebiyle üründe bir hasar ya da herhangi bir kusur meydana gelmişse satıcının ürünü iade ve değişim sorumluluğu bulunmamaktadır.  

5.8. Tüketici, cayma hakkını kullandığını satıcının ön bilgilendirmede belirttiği taşıyıcı firma aracılığı ile malı geri gönderir ise iadeye ilişkin herhangi bir masraf ödemek zorunda kalmayacaktır. Fakat ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcı firmasının haricinde farklı bir firma ile gönderilmesi durumunda gönderim masrafları alıcıya aittir. Ön bilgilendirme formunda iade için taşıyıcı firma belirtilmemişse bu durumda ürünün teslimi için hangi taşıyıcı firma tercih edilmişse yine aynı taşıyıcı firma tercih edilmiş sayılır.Bununla beraber söz konusu taşıyıcı firmanın, alıcının bulunduğu yerde şubesinin bulunmaması durumunda da alıcıdan herhangi bir masraf talep edilemez.  

5.9.Tüketici, cayma hakkını satıcıya yönelttiği tarihten itibaren en geç on (10) gün içerisinde ürünü satıcının 1. Maddede belirtilen adresine geri göndermek zorundadır. Bu süre içerisinde gönderilmeyen ürünler ile bu süreden daha sonra gönderilen ürünler için alıcı iade talebinden vazgeçmiş sayılacak ve iade talebi kabul edilmeyecektir. Şu kadar ki satıcı ürünü kendisi alacağını beyan etmişse bu durumda bu hüküm uygulanmaz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir..

Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

E-Bülten
İndirimli ürünler ve fırsatlardan ilk önce siz haberdar olmak istermisiniz?